onsdag 14 juli 2010

Ju närmare flytten man kommer, desto lägre blir ens arbetsmoral! Man får anstränga sig för att snap back into reality! Tur jag har arbetsuppgifter jag både trivs med och kan utan och innan. Vad hemskt det hade vart om man jobbade med nåt som man tokkräktes på?! Hur fasen hade man gjort då?

Min chef e på semester nu, han åkte igår och är tillbaka på tisdag nästa vecka. Detta betyder att jag kan jobba i lugn och ro, lyssna på spotify och göra saker i mitt eget tempo, menar, så länge jobbet blir gjort så spelar det väl inte nån roll hur man gör det o när man gör det? :)

Längtar sjukt mycket efter älsklingen nu, och missarna. Vill köpa en fläkt eller två så man slipper dö av värmeslag, nåja, det känns iaf som man typ dör...

2 kommentarer:

  1. Kul att du gillade min "nya" fåtölj.

    Får hälsa dig Välkommen till Norrköping också.

    Min dotter gillar också att fixa med naglar.
    Just nu har jag jordgubbsnaglar och hon landskaps naglar.

    SvaraRadera
  2. Ja jag gillade färgvalet, svart/vitt, enkelt och snyggt! :D

    Jag tackar ödmjukast för välkomnandet! Ska bli spännande att flytta!

    Ja visst är det kul att pyssla med naglar, ändra färger, testa nytt, göra motiv osv! Jordgubbsnaglar, hur ser sådana ut? *nyf* :D

    SvaraRadera