torsdag 15 juli 2010

Trött som en gnu


Jisses, nu börjar det kännas rejält att man stiger upp strax efter 3 o förpassar sig till bussen som för en till min f.d. stad... Lyckades dock knoppa in nån timme på bussen, blev inte nåt läsande denna morgon, var iofs inte direkt sugen på boken. Ska hämta ut en annan bok som kompisen Petter skickat åt mig, den spännande fortsättningen på en fantasyserie som jag börjat på "Kampen om järntronen" heter den första o enda boken på svenska. När jag läste ut den igår så hade jag gåshud på både armar och ben!

Idag ska jag bli i Stockholm, ska börja packa på allvar om jag nu bara fixar fram källarnyckeln, jag misstänker den är hos min kära syster... Under tiden som packningen ska ske så ska jag tvätta gardinerna som ska med till Norrköping. Sen blir det att plocka fram det som man ska ha med sig nu under helgen. Funderar om om sodastreamen ska få haka på nu eller ej, jag blir ju i sthlm nästan hela nästa vecka, ja förutom onsdagen då jag MÅSTE åka till älskling för att inte gå sönder av längtan...

Det är f.ö. helt underbart att se hur min älskling fullkomligt lyser av lycka och kärlek! Han utstrålar sånt lugn o hans blick när han tittar på mig, när han SER mig som ingen annan kunnat göra förr, då, ja då smälter jag... Om lite drygt en vecka åker flyttlasset, lär bli en djävla massa kånkande men vad göra? Bara att bita ihop o köra på och bära som vore man en slav. Lär inte bli sååå många flyttar hädanefter, nästa gång jag flyttar vill jag att det antingen blir en lägenhet med balkong eller ett hus rätt opp o ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar