söndag 22 augusti 2010

Ja må hon leva!




Idag eller i morgon, vet inte exakt, så fyller vår lilla tjej Nova 3 år! :D Så idag är det Novas dag! Dagen började med att vi grattade henne verbalt och sen fick hon blötmat- Whiskas, efter att hon själv fått välja (jag höll fram en påse mot henne med blötmat o en burk med tonfisk- hon gnuggar sig mest mot det hon helst vill ha!. Just nu ligger hon o gosar i mitt knä medans älsklingen tagit en liten prommis.

Idag är en fullspäckad dag- har tvättstugan, sen ska jag diska o bädda sängen. OCH tokplugga matte, skriva lite på samhällsläxan och fortsötta bläddra i indesignboken. Sen MÅSTE jag verkligen ta tag i detta med skolböckerna; måste beställa merparten av dem!

Jag av slutar dagens blogg for now med:

Happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday dear Nova,
happy birthday to you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar