tisdag 31 augusti 2010

Plugg, plugg, plugg


Ja, så ser mina dagar och ibland kvällarna ut. Gillar de flesta ämnena men min ärkefiende, min nemesis, mattens makt är ännu stark! I dont like! *morr* Var till bussgodset idag o hämtade ut en mattebok jag köpt begagnad. Alla böcker jag har till mina kurser, utom en bok är begagnade o på så vis sparar man sammanlagt tusentals kronor. Men jisses vilken jakt det har vart på dessa böcker!! Wohooo!

Idag har jag bara haft en enda lektion; samhällskunskap men min skoldag är långt från över; ska skriva en uppsats till min etik och livsåskådningskurs; Hur jag skulle reagera om jag fick beskedet att jag ska dö om 6 månader. Sen ska jag plugga lite psykologi- det tänkte jag göra från badet. Sen väntar ev. indesignläsning om jag ids o vad klockan hunnit bli för jag måste hinna göra 25-30 sidor matte till på tors-fred.

Både jag och älsklingen e småförkylda, ja han e mer än det, jag fick en mildare variant denna gång med lite feber o allmänt sänkt lixom, älsklingen vinglar o svettas o har feber o e allmänt inte sig själv... Men tjurig som han e så kämpar han på o jobbar, det är ju hans första arbetsvecka efter semestern.

Jag måste bara säga att naturgodiset, cashewnötter med sourcream onion smakar för täskigt! Uäck!

Btw; på måndag så har jag min operation, e orolig för den men det ska nog gå bra, älsklingen har fixat ledigt även denna gång, ev blir jag hemma nästkommande dag. Ser inte fram emot operationen men hellre man tar det än dör om X antal år...

NU Ska jag börja skriva lite, 1 A4 sida ska läraren ha, stl 12 i times new roman, hon är bestämd hon, lärarn! ;)

1 kommentar:

  1. Hallå. Operationen kommer gå bra! Skönt att få det gjort!
    Kram

    SvaraRadera