tisdag 14 september 2010

Tisdag


Har precis målat naglarna. Winter red heter färgen. Sexigt blodröda blev de... ;) Ska bara peta i mig en hallontallrik (upptinade hallon, all brans, solrosfrön o müsli o mellanmjölk), sminka mig o sen ska jag till skolan, får se om man glider in öht på demokratiföreläsningen men politikdelen måste jag gå på. Ja vi har temadag alltså! :) I politikens tecken går den, halvdag iofs men iaf.

Sen ska jag o Bullan plugga inför etikprovet. Har inte läst allt jag tänkt men får köra ett extra varv ikväll... Orkade inte igår, jag var sååå trött...

Ikväll jobbar sötaste rätt sent, han e nog inte hemma förrän vid 17 o då hoppas jag att jag har maten klar. Tänkte snickra ihop kyckling & ris, enkelt, gott o väldans nyttigt. Smaksättning blir en buljongtärning, salt, peppar o pizzakrydda. :) Smask!

Jag var f.ö väldigt duktig igår *klappar mig själv* o skickade in massa intresseanmälningar till extrajbob o vikariepooler o gud vet allt. :) Hoppas man får napp nånstans, vore fint med lite extra pengar faktiskt.

Jag ska avsluta inlägget med en fantastisk låt.. Njut!



1 kommentar:

  1. Din musiksmak har förbättrats avsevärt sedan april ;0)

    Den gränslösa glädjen...

    SvaraRadera