onsdag 22 september 2010

Puh!


Så var psykologiprovet avklarat... PUH! Vetifan hur det gick, blir ingen fullpottare tror jag men, men... Det var mycket som skulle pressas in i min arma skalle o sen ut på pappret. Hoppas iaf det gick bra för mig o min trogne medstudent Bullan som skrev provet samtidigt. När provet var klart skulle man samtidigt ha bestämt sig för en fördjupningsuppgift. Hardcore som man e så tänker jag se om jag kan skriva nåt om övergrepp på barn ur psykologiskt perspektiv o då har jag tänkt fokusera på det humanistiska perspektivet. Får se om man kan trolla fram nåt vettigt material om det eller om man tagit sig vatten över huvet.

Just nu sitter jag o sippar på en cider i väntan på att älsklingen ska komma hem. Han e o möter upp sin f.d. fru som ska sova över här inatt. Har hört mycket om henne men aldrig träffat henne. Hon är fortfarande nära vän till älsklingen, hans päron o hans faster så hon är kan man nog säga, fortfarande en del i gänget. Har tänt lite ljus o vikt servetter osv. :) Han borde väl dimpa ner med henne när som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar