söndag 31 oktober 2010

Evil


Skönt att den här helgen e slut snart... Har inte vart på så bra humör, kan bara skylla på hormoner.

Spelningen var iaf en hit igår. 1500 glada själar hade samlats på Flygeln för att lyssna på Sabaton med diverse förband. Alestorm sög som förväntat men älskling tyckte de var bra. Vet inte vad jag ska säga om hans smak ibland.. ;) Han lärde känna några tjommar varav en av dem blev så glad i honom att han gav älsklingen ett handgjort armband. Ja så kan det gå på en spelning i Peking.

Jag har börjat vänja mig liiiite vid nya datorn. E inte glad i den alls o det e skrutt att man inte kommer kunna använda de program som man e van att kunna använda... De e ju inte kompatibla med Windows 7. SUCK.

Vi har f.ö. vart o promenixat några ggr idag. Min fot värker allt oftare nu märker jag. Databutiken där vi köpte datorn igår, där hade man glömt att skicka med lite skivor o grejs så vi tog en prommis dit igen o väl där fick vi ett spel Mafia 2 som älsklingen roat sig med o spela idag. Himla skojs spel o kika på! :D

Nu orkar jag inte sitta mer. E trött. Klockan e ju efter allt EGENTLIGEN 19,30. Fast nu e det ju vintertid. Ska bara avsluta med att säga att jag ICKET uppskattar tvättstugetjyvar som snor ens tvättid- här hade man lämnat en liten lapp som nån helt sonika hade ryckt bort. Tydligen gäller endast ifall man lämnat sin tvättcylinder. KUL. Det här betyder att man måste hänga tvätt över hela djävla lägenheten i morron för ja just ja, man ska ju renovera tvättstugan o då kan man inte använda torkrum. Djävligt djävligt lägligt o sno min tvättid idag va?! Motherfuckers. Hade ett litet världskrig här idag pga detta.





2 kommentarer:

  1. Glöm inte tvättiden idag älskling...Och du använd lås och inte lapp ;0)

    <3

    SvaraRadera
  2. Ingen fara, nu används cylindrar hädanefter o grannarna kan flyga åt fanders! ;)

    SvaraRadera