söndag 17 oktober 2010

Gräsänka


Älsklingen for nyss iväg för o få lite egentid, han skulle ta en öl o då passar jag på att sitta en stund vid datorn. :D

E lite, lite stressad över faktumet att jag ska ha 3 prov den kommande veckan; rättskunskap (där ska man läsa 100 sidor), etik (läsa säkert lika mycket) o så högskoleprovet. E allvarligt talat lite skakis för den sista av nämnda prov... MÅSTE, MÅSTE, MÅÅÅÅÅSTE få bra på det så jag kan söka in till socionomprogrammet nästa höst. Vill så himla gärna plugga till socionom juh. Har läst ett tag i rättskunskapsboken o ska fortsätta läsa om ett tag.

Sen ska man fota älsklingens warhammergubbar som han vill sätta ut på tradera.

F.ö. vill jag säga att jag HATAR Spotifyreklamen. Men jag e för snål för o köpa spotify för 99:-/månad.

Fundering; ska man ta ett varmt bad kanske? Jag fryser trots den smaskiga gulaschgrytan älsklingen gjorde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar