måndag 1 november 2010

Äntligen!


Såja... nu har jag installerat om Windows 7 skiten o norton antivirus, spotify, msn o ändrat startsida, registrerat norton o gudinnorna vet allt! Så nu har man musik o kan sitta vid datorn, inte för man kan skriva direkt för vi har ju inget officepaket. Sånt e ju snordyrt att skaffa. Helt sjukt vad det ska kosta. Det e inte bara att köpa dator, bara det kostar ju en ren förmögenhet, nej då ska man köpa all programvara. Inte fan att det e konstigt att folk laddar ner o bränner till höger o vänster när programtillverkarna, dessa penningstinna kapitalistsvin, ska sko sig på medborgarnas behov. Usch!

O tvättmaskinerna snurrar på för fullt just nu. Idag väntar tvättning o sånt pyssel, i morron hade jag tänkt städa faktiskt.

Men nu, ska jag se klart på Supernatural som jag började se på i morse men inte hann klart. Jag rusade iväg för o säga hej då till Bullan som skulle åka hem till värmland i några dgr, hjälpte henne o bära en liten väska o så. :) Så jag följde henne till tågstationen. Sen gled jag in på en hantverksaffär för o kolla en present åt svärmor som fyller år i övermorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar