onsdag 17 november 2010

Bängkorkar


Såna bängkorkar det finns säger jag bara! *skakar på huvudet*

Såg nyss en glad nyhet. Yes, nu kommer nästa marvelfilm, denna gång handlar det om Gröna lyktan! :D Synd bara att man måste vänta till nästa sommar, meeeeen den som väntar på nåt gott!

Nu ska jag peta i mig en banan o lite bubbelvatten för snart ska jag till gymet, ska gå på 7,15 klassen, core som jag älskar. Hade träningsvärk i benen i natt så jag fick peta i mig ibumetin för o få musklerna o slappna av. Det funkade efter en stund. Har dock inte gått ner nåt sen sist, tvärtom så visar vågen lite plus men men jag vet jag e hälsosammare nu iaf än för säg, 2 v sedan.



3 kommentarer:

  1. Det är inte en Marvel-film lilla huggis det är en DC!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Mja joo ok dååå, men serietidning e det likväl! O såna filmer gillar jag som tusan, när man gör om tidningen till film! TJOHO!

    SvaraRadera