lördag 20 november 2010

Hittade denna


låt, himla bra! Tuff!

Har idag vart på gymet, körde 30 minuter hårt på cykeln, kändes riktigt, riktigt bra! Svettades som en gnu, ska nog gå dit i morron med! Hatar dock att mina hörlurar e pajko, hör bara musik i ena örat.

Hade f.ö en jättekul afton igår, jag o älsklingen mötte upp Bullan o hennes mamma Maj *se jag kom ihåg namnet* när de var på en grekisk resturang o åt, sen gick vi o tog en drink på Black lion inn innan vi styrde stegen hem o såg klart Komissarie Späck, en riktig skitfilm men kul hehe Ikväll blir det filmen Up.

Kikade för övrigt upp mina högskolepoäng! Hade 1,2 och 77 rätt! Jag hade skrivit 76 på mitt kontrollpapper som jag fick hem, ibland e de skojs man har fel ;) Enligt studera.nu så gjorde 44 499 pers testet. Snittet ligger på 0,90 o jag låg över i typ de flesta kategorier förutom matten. Matten drar ner mitt snitt o ordförståelsen drar upp det. Jag kan dock göra bättre ifrån mig så jag kör igen till våren! *TAGGAD!* WOHOOOO! Så nu ska jag läsa upp betygen så jag söka in på både högskoleprov OCH betyg till nästa höst! :D

Nu ska jag fortsätta dricka lite winespritzer, gillar det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar