fredag 5 november 2010

Freeeeedag! :D


Polarn Anna sa nyss nåt som gjorde mig såå glad: Du blivit en riktig metaltjej-jag är så stolt över dig! Det värmde mer än filten man virat in sig i! Yttrandet kom sig av att jag tipsade henne om Helloweens senaste skiva "7 sinners" som e sjuuuukt bra. Låten nedanför är en av skivans skitbra låtar! Som jag beskrev för henne, tempomusik, tungt men ändå melodiöst.

Jag e snart klar med ena delen av psykologiläxan, man skulle skriva om stress o ätstörningar. Blev några sidor sammanlagt. Innan dagen e slut ska jag ha skrivit om organdonation och om mobbing tänkte jag. Sitter här o slurpar pepsi max så hjärnan kan komma igång o jag rockar loss med Helloween. E nåt av en periodare vad gäller musik o just nu e det Helloween som gäller.

Har f.ö. sovit sjukt gott både inatt o natten dessförinnan, dock har man strul med att somna in MEN jag sover gott! :D*skönt!*

Trevlig helg till oss alla, om jag inte skriver nåt mer innan! ;D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar