tisdag 16 november 2010

Sååå glad!



Jag o älsklingen har det såå himla bra just nu! Allt bara flyter o kärleken känns starkare än nånsin! Han e så sjukt underbar, så himla fin o omtänksam o sååå myyyysig! :D Gudinna vad jag älskar den mannen! Älskar oxå vår telepati, vi kan skicka sms med kärleksbetygelser precis samtidigt! Mysälsklingen min... :D

O så e jag glad för jag har äntligen kommit igång med träningen igen o fått in hälsotänket igen.

O skolan flyter på, mycket o göra emellanåt, visst men inget e oövervinnerligt! Vi hade inplanerat samhällskunskapsprov idag, ekonomi. Hade sms konversation med Malin igårkväll, det kändes som att man inte skulle hinna läsa allt så när hon föreslog att vi skulle höra om vi kunde skjuta på provet var jag med men i morse så kände jag att nej fan det här fixar jag. När jag kom in i klassrummet så hade man redan fått gehör för uppskjutandet men eftersom jag hade pluggat järnet o kunskap är en färskvara så kände jag att jag ville få ut det så jag sa att jag kunde göra provet nu iaf. Alla andra gick men jag satt kvar o skrev. Ibland kom lärarn o kikade till mig o så satt vi o snackade skit om ditt o datt o om samhället i stort. Så skrev jag klart provet o så frågade jag ifall vi skulle komma att ha diskussioner om våra betyg? "Ja, det kan vi ha nu" sa han, efter att han kikat igenom mitt prov. "Om jag ger dig MVG så känns inte det fel, vad tycker du?" Ja jag hade som inget att sätta emot haha ;) Så nu vet jag att jag får MVG o inte behöver jag gå på nån lektion för resten av veckan heller; i morron ska man kanske (?) gå igenom instuderingsuppgifterna inför provet o på fredag ja, då ska de andra ha prov. Så min nästa samhällslektion e om 1 v. TJOHO! :D

Fick f.ö. tebax etikprovet igår, MVG där med! :) *lycklig!*

Nu ska jag äta god mat, gryta med nudlar o se lite Supernatural, dricka lite pepsi o sen ska jag till gymet. Ikväll väntar massa fördjupningsskrivning i etiken!

Längtar till älsklingen kommer hem... Saknar honom.

Jag är framgångrik och jag förtjänar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar