torsdag 11 november 2010

Träning ikväll!


Fasiken! Jag låg alldeles för länge i badet, läste tidning o rakade benen o vips så hade tiden rusat ifrån mig. Skulle haft matte nu på morronen men eftersom min lärare inte gillar mig o redan har skällt ut mig inför klassen för jag var sen en gång så ansåg jag att jag hellre stannar hemma än kommer försent o får en råsopa igen. Behöver jag säga att hon inte sällt ut andra mer än mig för försening???

Iaf, gjorde lite nytta, bokade in tid på SATS för ett pass ikväll. 18,30 så ligger jag och svettas som bäst på ett corepass. Jag har inte vart på ett corepass på ptja, snart ett år känns det som! Jag kunde inte logga in med mina uppgifter så jag fick ringa SATS som förklarade att då jag flyttat till nytt ställe så funkade inte mina gamla inloggningsuppgifter o gav mig nya så nu kan jag boka klasser till höger o vänster. Har även bokat ett corepass på lördagmorron, precis innan jag har tvättstugan! WOHO! Jag fick inspiration till detta dels av Anna men även på youtube där jag satt o kikade på viktförändringar som folk fotat/filmat o lagt ut. Det här en en tanke som succesivt rotat sig allt mer, jag måste ta tag i min vikt igen. Har iofs redan gått mer 2,5 kg på dryga veckan meeeeen jag har likväl typ 8 kg kvar till det jag vägde när jag träffade älsklingen. Jag vill- jag SKA, dit igen o lite längre tänkte jag! Jag har gjort det förr, jag vet hur man gör så nu kör vi! Om nåt tag ska jag till till SATS o cykla lite tänkte jag, sen blir det alltså ett till besök lite senare.
Ska bli intressant att se hur dels coren ser ut, koreografin byts juh var 3e månad, o dels hur jag ska palla det hihi Spännande, spännande! :D
NU ska jag iaf dra på mig mina rosa flufffluff strumpor o sätta mig i vardagsrummet o börja med matten, ska gå tillbaka dit till det stället där jag känner att jag inte riktigt hängde med...
PS: en underbar grej e att jag e behörig till socionomprogrammet trots jag hade en 2a i matte! TJOHO! Nu måste jag bara plugga upp ytterligare betygen så jag kan konkurrera med både högskoleprov och betyg, allt för att öka chanserna att komma in på utbildningen!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar