söndag 28 november 2010

Underbara men korta helg!


Just nu mår jag så ruskigt, härligt och underbart bra!! :D Trots mycket i skolan, trots snöstorm, trots taskig ekonomi, så skiner jag o mår sååå bra! :D Idag satte vi klockan på ohedniskt tidiga 7,30. Vi hade minsann lovat att hjälpa älsklingens jobbarkompis Robban att flytta. Självklart! Han hade ju hjälpt till att bära när jag flyttade in hos mitt liv kärlek! :D Tjänster o gentjänster lixom. Men när vi dök opp så visade det sig att de hade redan flyttat det mesta så vi hade det ganska lätt faktiskt. ;)

Igår så gjorde jag o finBullan entré på SATS på coreklassen, det kommer vi göra om.

Idag däremot har det gått i hemmets tecken, har bäddat rent, tvättat, handlar julstjärnor till fönstrena o skrivit näääästan klart på min LVU-uppsats. Har bara kvar några små anteckningar om referenser så är det klaaaart! Gediget MVG arbete minsann om man får skryta lite! ;)

Iom det har toksnöat här i Norrköping så har man drabbats av värsta julkänslan! hihi Skönt men lite ovanligt. Första julen med den man var menad att vara med...! Längtar efter den här julen o alla jular här efter...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar