tisdag 23 november 2010

Uppdatering i brödbaket

Jag tror jag gör bröden för tunna, har gjort 2, ena e på gallret o svalnar, ser ok ut men jag måååååste se till o inte kavla ut dem för tunnt. Sen e de inte runda heller meeen va fan?! Så länge de går o äta, right!

Bakar medans man lyssnar på julmusik, kan inte rå för det, man får såna känningar när man bakar o det snöar ute.. :D

O min första riktigt, riktigt lyckliga jul ska jag äntligen få ha (även om jag inte firar jul så där by the book)!

2 kommentarer:

  1. Klart att du ska ha e lycklig jul-jag själv letar bra varma rätter att laga och äta.

    SvaraRadera
  2. Tack stumpan! :D Själv har jag snöat in helt på kanel men det har ju vart en tid. Ska nog göra en kopp kanelte när jag kommer från gymet o äta lite hembakt bröd! :D DET e livskvalitét! Kram!

    SvaraRadera