söndag 19 december 2010

Blir galen


Tänkte installera The Sims 2 på gammelburken. Allt gick bra... tills jag skulle starta spelet. Ja då saknar man nån komponent så nu har man suttit o kikat efter drivrutiner till grafikkortet. Jisses vad det e pyssel med datorer... GAH!

Idag gäller tvättstuga o jag har tatt hand om disken. Älsklingen ska strax dra sitt strå till stacken o göra fläskpannkaka. Jag e INTE glad över fläsket... Tycker inte om fläsket. Har ju tillräckligt med sånt själv hehe

Såg förresten Inception tidigare idag. Den var intressant men i längsta laget- den får 3/5 av oss.

Aja, nu ska jag se om aset kommer igång med sina nya drivisar...

UPPDATERING:

JAG FIXADE DET!!!! Tjohooo! Nu blir det Simsspel! :D Fast, inte så länge... Ska ju upp kl F E M i morronbitti o jobba..

1 kommentar: