onsdag 1 december 2010

Idag e det kallt!!!


Uschjaligen!!! -14-15 grader enligt min söte "meteorolog"! ;) Jag ser inte fram emot att bege mig ut i kylan till skolan! Tur man e hemma några timmar till o ska plugga det sista inför det sista rättskunskapsprovet strax innan 10.

Har f.ö börjat snörvla lite igen, sov dåligt inatt men det e ingen fara, vi gick o la oss tidigt så nog har man fått det allra nödvändigaste i sömnväg, men inte e man utvilad inte...

Sökte några jobb igår. Ringde o påminde min gamle chef att jag vill ha mina betyg eller rekommendationsbrev. Har bara gjort det en 10 ggr känns det som. Men inte får man nåt. Det e grymt frustrerande och ojuste. JAG hade aldrig haft nån väntandes i nästan 5 månader på ett enda papper lixom! FEM månader! Det e illa... OCH framför allt, respektlöst! :( Menar, jag jobbade för honom i 6 år, o så kan han inte göra det här för mig??? <:(

Aja, nu ska jag strax mata lite fisk o sen ska jag hoppa i sängen o plugga med mina instuderingsfrågor i några timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar