måndag 11 april 2011

Silvershampoo


Gud vad jag älskar mitt nya silvershampoo från Maria Nila! Köpte juh även inpackningen. 15 minuter med vardera i håret gör att man får isvitt hår typ. Me likey! Men det sviiider i ögona nu när det rinner hehe


Fick förresten mail från nordicfeel.se där jag köpte parfym för snart 3 v sedan. Tydligen var min Euphoria från calvin Klein slut o de hade återbetalt pengarna. Tack för informationen- som aldrig kom! Så som kompensation skulle jag få köpa 2 st edp på 50 ml för 500:-. Jag sa ja. det ÄR väldans bra pris faktiskt. Hoppas jag får parfymerna snart då, inte för jag tror det men iaf.


Idag blir det skriva på samhällskunskapen o på religionen. Ska juh ha religinosprov på fredag så jag får bort det. Sen e det bara kvar ett muntligt prov o då ska det handla om eutanasi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar