onsdag 6 april 2011

Smått o gott



Sedan i måndags har jag något som verkar vara inget mindre än stämbandskatarr. E inte förkyld i övrigt, e inte snorig eller hostar nämnvärt men min röst e hes o halsen e öm. Skrutt oxå. Bara suga på fishermans o honungsvicks...


Hade prov igår i religion. Det gick bra, tror jag aceade det. ;) Bara 9 frågor o till det skrev jag 23 sidor tror jag. Mötte upp älsklingen efter provet o vi gick till min frissa Naima o jag köpte silvershampoo o hårinpackning så man får bort den gula tonen som man får i håret efter färgningen, jag vill juh ha typ isblondt hår. Det e jag mest nöjd i. Så nu har jag i shampoot i håret- det ska vara 5-15 minuter o sen ska jag ha i inpackningen oxå det i 5-15 minuter. Man ska bara tvätta håret en gång i veckan enligt informationen. O jag som tvättar varje dag! ;) Får nog vänja mig av med det... Tydligen ökar för flitig hårtvättning att det produceras mer fett vilket gör att man vill tvätta det oftare o vips så har man en negativ spiral.


Köpte parfym från http://www.nordicfeel.se/ den 26/3 o där på sidan stod det att det är 2-4 dagars leveranstid. Jo tjenna. Nu har det gått 11 dagar o inget djävla paket. E sååå besviken!! >:/ För att inte tala om att det är falsk marknadsföring. Det var sista gången man beställde därifrån. Har oxå passat på beställa linser från http://www.lensit.se/ som är ett väldans billigt ställe- faktiskt billigare än min förra linsleverantör nordic lenses. Får se hur snabbt det här går o om det är några problem.


Måste passa på att säga att jag e SÅÅÅÅ nöjd med OPI nagellacket jag köpte! Det sitter superbra! Jag kommer fortsätta köpa det här nagellacket, må så vara att det e dyrare men det blir juh billigare i längden när man inte behöver ta bort o lägga på nytt var tredje dag! Jag tror att mitt nagellack heter Midnight in Moscow.


I morgon har jag förresten möte med min nya chef, Monica. Ska bli himla spännande att få höra vad jobbet innebär, vart det blir osv. :D *Kul, kul!* :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar