tisdag 10 maj 2011

Terminen...

...lider alltmer mot sitt slut, har inte sååå mycket kvar nu i skolan innan man får stänga skolböckerna för den här terminen. Fick nyss besked av min lärare vad jag fick för betyg i arbetsmiljö & säkerhet: MVG! Terminens första MVG mottages tacksamt! Tjohejfaderittan! Ska bli såå spännande att se vad jag får i de andra ämnena, vet att jag inte får MVG i medicinska grundkursen för jag skrev juh inte mer än G+ på ett prov som man max kunde ha VG i... Men VG borde man kunna få där för jag skrev MVG på förra medicinprovet iaf. :D

Jag var oxå in o kikade i en f.d. kompis blogg häromsistens. E sååå glad jag klippte med det fruntimret, hon e såå bitter o såå missunnsam mot att andra är lyckliga så det är nåt rent otroligt. Hon försökte projicera sin livsleda på mig, att jag ville ha henne singel och olycklig- tvärtom, hade vart grymt mycket skönare för alla om hon hade lyckats fixa sig en karl för då hade man ju sluppit hennes evinnerliga tjat, gnäll o grinighet.

Igår var jag till min favvofrissa Naima o blev fin i håret, hon färgar mitt hår nåt otroligt bra! :D Och prisvärd e hon oxå! :) Mystjej det där...

Idag har jag en hektisk dag, måste hinna bli klar med samhällsuppgifterna och sen plugga inför morgondagens nationalekonomiprov som även inkluderar internationella relationer/globalisering etc. Vore skönt om man fick toppbetyg även där. :D

Gizmos sår läker jättefint, nu hänger en liiiten bit av tråden utanför men den lär nog trilla av annars får man klippa bort den själv, stygnen är sådana att man inte ska behöva gå tebax till veterinären med honom o det är skönt, han blir såå stressad av att åka dit.

Det är så skönt o kika ut, nu när träden blir allt grönare för varje dag som går... Älskar det gröna, önskar man hade haft en balkong som man kunnat förvandla till en grön, blommig oas...

Längtar till i morron när vi kan hämta upp nyringarna, ska bli skönt o få en ring på fingret som passar perfekt. :D Den kärleksring som jag haft under ett år har inte vart så bra, den är för stor men den ska sparas iaf för framtiden även om man inte använder den till vardags...

Uhm, näe nu måste jag fortsätta skriva på samhällsuppgifterna, juh förr man blir klar med dem desto snabbare blir man av med det, so no time to be wasted here! :D Tjenamoss! *honnör*

Puss till älskling! Jag älskar dig! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar