torsdag 30 juni 2011

Uppdatering

Tydligen funkar det inte att lägga upp både musikvideo och bild i samma blogginlägg... Skräp oxå. Nåväl, lägger upp bilden i ett ensamt inlägg då! ;)

Uppdatering sen sist då:

Min ansökan om reell kompetens gjorde susen för hey, nu e jag behörig att söka till socionom!!! Vägledningscentrumssnubbe nr 2 hade feeeeeel i att man bara kunde söka reell kompetens ifall man inte hade fullständigt betyg. Helt fruktansvärt vad de verkar dåligt insatta i de frågor som de borde vara proffs på! Sååå nu e jag med o slåss om 90 platser till årets socionomprogram! :D Får se vilket jag kommer in på, högskoleprov eller betyg..? :D Hur som helst, är det 2 spännande veckor kvar innan man får antagningsbeskedet! :D

Idag har jag vart på Clas Ohlson o köpt en fläkt. Har fått nog av stekheta nätter där älsklingen inte kan sova för han e för varm... Så, vad göra, jo man går o köper sig en vindmaskin, det e snäppet bättre än en golvfläkt. Jag hade innan jag gick till butiken kikat upp en i fönstret för 299:- ett sånt där torn men jag tyckte den inte hade nåt vidare tryck i blåsten men det hade vindmaskinen för en ynka hundring mer!

I afton ska älsklingen vara gräsänkling för jag jobbar sent... Sen e jag ledig i 3 sköna dagar! :) På lördag kommer ännu en lägenhetsspekulant o ska kikat på den här lyan. Har nog gett upp hoppet om o kunna få flytta ut innan uppsägningstidens slut... Jag har även vart i kontakt med flyttfirma för offert, det lär gå på en 5-6000:- att flytta några kvarter vad det verkar men vad göra??? Fick även besked om min lön från min chef, var en positiv överraskning må jag säga. :)

Kattisarna verkar må bra men de är himla slut i den tryckande hettan... Jag har inte börjat med njurmat åt Gizmo, han verkar inte må dåligt för det. Har även börjat med ett nytt foder åt dem, som jag köper på ica, 2 olika sorter får de; en för kastrerade katter o en för inomhuskattisar. Det smakar olika- ena är med fisk o den andre med kött. :)

Uhm, det var nog det för nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar