fredag 23 mars 2012

Ännu fler bebisar!

Igår fick jag reda på att min kusins andra dotter väntar bebis hon med! Hon får bebis i augusti och hennes syster får i april, ja i nästa månad! :D Så nu får bägge systrarna sina första små kärleksbebisar! :D GRATTIS till er båda och till mormor Annica! :D 
Jag har suttit och knåpat med en uppsats de sista dagarna, skickade in den för en timma sen. Jag skrev om omsorgssvikt. Nu får vi se hur det går. :) På måndag kommer nästa tentamen och som ska vara klar och inlämnad på fredag om en vecka. Sen på måndagen väntar en ny kurs som handlar om juridik. Puh! Snabba puckar! Har köpt en lagbok iaf så man är någorlunda rock n roll. 


Har vart duktig och tränat hårt tre dagar i rad och det har gett resultat, hade gått ner 8 hg på 3 dgr, utan pulver! :D Funderade på ifall jag skulle låta svetten rinna idag med men jag tror kroppen ska få vila lite... 


I morron tänkte vi eventuellt gå på bio och se John Carter, älsklingen ville se den. Hoppas den är bra. :)

Nu är det hög tid att hoppa i badet så man blir ren och fräsch som en nyponros. 

Lägger upp lite söta bilder på bebisar... Anne Geddes är kvinnan bakom bilderna!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar