söndag 25 mars 2012

Bio och annat

Älsklingsmaken och jag gick på bio igår, vi såg John Carter som var riktigt, riktigt bra! Den får 4/5 av oss, klart myyyycket bättre än recentionerna! Nästa film får bli Avengers med premiär 27/4 och därefter får det bli Dark shadows 16/5.

Nyss var vi också o köpte sommarskor till oss båda, för min del vart det ett par svarta converse-liknande filurer, älskling valde gråa. Sen kilade vi in på Stadium där jag haft ett presentkort som antingen hade eller var på väg o gå ut. Döm om min förvåning, kortet gällde till den 12/4! Så vi plockade snabbt åt oss tre t-shirtar som jag kan ha på träningen! Ta-taaa! :)

I morgon väntar nästa tenta, ska glutta lite i böckerna idag tänkte jag, mellan tvättstugesvängarna.


Nu har vi ruskigt fint väder, gick med skinnjackan idag o balkongdörren är konstant öppen, tur vi inte har balkonghoppare till katter! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar