torsdag 15 mars 2012

TGIT

I morgon är både jag och min älskade make lediga, ska bli sköööönt! :D Han fyller även år min sötnos så vi ska nog ta och fira det på något vis... ;)


Satt och kikade på kusindotterns fina blogg, hon precis som jag är intresserad av heminredning och hon skulle beställa nytt, lite gardiner och annat. Gud så jag oxå vill göra det! :D Var idag och drog bena efter mig på stan och snubblade in på bland annat Chilli. Det finns lite grejer där som jag mer än gärna skulle inhandla... T.ex. den här soffan och divanen... 



Himla synd vi har alldeles för stora fönster annars hade de här gardinerna fått flytta in i vårt kök... Nästa köpprojekt lär nog bli nå lampor att ha i vardagsrumsfönstrena, de är så stora och det skulle vara nice med nåt som lyser upp kvällarna... Skulle även behöva ta tag i att skicka in lite digitala bilder till framkallning, mamma har efterlyst bröllopsbilder (det är ju snart 1 år sen vi gifte oss såå...) 

Nä, nu är det dax att börja förbereda middagen, snart kommer älsklingen hem från jobbet!

Ha en fin helg allihopa, kända och okända, snälla som elaka! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar