onsdag 6 juni 2012

Äntligen!

Fick ett tips på den här sidan med billiga klätterklösträd för katter; http://www.zooplus.com/ och jag passade på att köpa det här åt våra missisar: 


Tyckte att priset talade sitt tydliga språk, dryga 700:- inklusive frakt så det var taget! Sen så mailade jag Fiahemmet här i stan, som är ett katthem, utifall att de ville ha våran gamla klätterklösmöbel, även om det är lite slitet så kanske det kan komma till användning ändå?

I går hade jag sista hemtentan för det här första året. I morgon väntar sista grejen för terminen, det blir seminarium med anknytning till hemtentan och därefter så ska vi ha ett tack och goodbyefirande med arbetsgruppen. 

Har även haft besök i några dagar nu av en galen mås som lever rövare på vår balkong. Gizmo och Luna är asrädda för den tokiga pippin men inte Nova, som ligger på balkongen och blänger på fågelskrället. Filmade t.o.m fågeln när den höll på igår som värst. 

Ptja det var väl allt för nu, ska ta och joina min semesterlediga make tänkte jag, kanske rent av på en kvällsprommis?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar