fredag 10 maj 2013

Massa inplanerat

Idag har man massa att hinna med! Vi får ju finfrämmande i morgon, pappsen kommer och hälsar på! Så då ska jag ha tvättat fönstrena och fixat och fejat så det är renare än vanligt. :D Förutom det ska man hinna med att handla lite, cykla upp till universitetet och plocka upp lite böcker som man fått; en bok om samtal och en annan bok om konflikter. Kanske hinner man också med fjärde träningspasset för den här veckan? Booooorde även fixa klart i mitt dåliga samvete; kompletteringsuppgiften till förra kursen som jag fick i uppdrag att göra i och med att vi åkte på kärleksresan till London... Får se vad jag prioriterar först då... ;D 

Nu är det i alla fall TGIF och jag firar med KAFFE! MUMS! Njut av den här underbara låten så länge- det gör jag och slås av att vi snart har den FJÄRDE sommaren ihop! Tjohoo!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar