tisdag 14 maj 2013

Ur bekvämlighetszonen

Idag efter grupparbetet så fick jag sällsis till Friskis & Svettis av kursaren Bea som visade mig hur rodd-maskinen funkade! Himla trevlig maskin måste jag säga, och snäll som hon var så visade Bea massa andra maskiner/övningar som knuffade mig ur min bekvämlighetszon. Hade tänkt varva ner efter styrkan med timmes cykling men se alla cyklar var upptagna och jag fixade bara 5 min på gång/löpbandet pga mitt elaka skavsår. Så jag gick och handlade istället. På H&M skulle jag köpa balsam för inköpsansvarige på vår ica-butik har inte fått fingrarna ur det berömda och beställt in balsam, hittade en ny dove som luktade nåt intressant att döma av utseendet. Så vad gör man, jo man vill ju lukta på duschcremen, som f.ö. var på extrapris. Vad händer?! Jo tro fasen inte att det sprutar duschcreme rätt opp i snoken. Djäklars vad det svider och nu tycker jag helt plötsligt inte att vare sig doften eller duschcremen är av intresse... ;P

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad duktig du har varit, skönt att få röra på sig lite, själv är jag lite dålig på det. Du verkar ha en intressant blogg och jag såg att du var intresserad av övernaturligt, det är nämligen jag också. Jag är nybörjare med att blogga och det går inte så jätte bra med inställningar och sådant, men det får ta den tid det tar
    Önskar dig en fortsatt bra dag!
    Med vänlig hälsning Lena :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Lena och tack för din kommentar! Ja, det är viktigt att röra på sig, speciellt för oss studenter, som oftast sitter still känner jag. Sedan så gillar jag tanken bakom just Friskis och Svettis, som är en medlemsförening och inte ett direkt vinstdrivet företag. Ska kika upp din blogg, spännande att du också är intresserad av det övernaturliga! Och du, pilla lite med inställningarna, det är inte så svårt- hojta till annars om du vill ha lite hjälp, kanske kan jag hjälpa på nåt sätt? Ha det fint nu! MVH Sylvia

    SvaraRadera