måndag 29 juli 2013

Gudars skymning!

Det här är nog den snabbaste sommar jag varit med om! Jag har ju bara den här veckan och så nästa kvar innan jag slutar!!! Jag har nog aldrig haft ett så här skojsigt jobb och vilka sköna jobbarkompisar då! gudars skymning vad man är trött om kvällarna, man orkar knappt något annat än se en film efter middagen innan man stupar i säng. 

Som ett tack ska vi vikarier, ja i alla fall de som vill, visa vår uppskattning genom att baka något. Varje dag är det 2 pers från vår enhet som bakar, jag bakar på tisdag och hade först tänkt baka en Sylvia kaka men tjejerna ville hellre ha en supermums kladdkaka så då får det bli kladdkaka. Alla som vill ska få fika och smaka våra godsaker, vi skiljer inte på folk oavsett vilken avdelning de sitter på- alla är välkomna att mumsa på våra grejer! :D

Enhetschefen berömde mig i förra veckan angående några svåra ärenden som jag hanterat bra, det värmde gott. :D Och hon ställde frågan till oss vikarier ifall någon var intresserad av att jobba några veckor extra i augusti och höst/vintern men jag var tyvärr tvungen att tacka nej... Anmälde dock mitt intresse efter nyår när min praktik är slut. 

Men summa sumarum, det har vart en jätteskoj och hektisk sommar minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar