måndag 12 augusti 2013

Första semesterdan

Si så där ja, nu har vi firat vår andra bröllopsdag i flera dagar med resturangbesök på Indra ena dagen och biobesök den andra... 

Indra var riktigt, riktigt bra, trevlig personal och supergod mat. Inte för dyrt heller, lite väl mycket skrammel och så hördes från köket där vi satt- de hade öppet fönster precis i loungen där folk skulle äta och decibelnivån var rätt hög inifrån... Men till Indra går vi absolut igen! 

Biofilm vart det som sagt också, vi gick på World war Z som bygger på boken med samma namn. Helt fantastiskt att de lyckades få bort allt gore och äckel som brukar höra zombie-filmer till. De lyckades få fram en spännande stämning trots de uteslöt det mesta av våldet- väldigt skickligt måste jag säga! Jag ger filmen 5/5!


Nu har jag i alla fall påbörjat min välförtjänta minisemester innan skolan börjar igen. Fast vi kommer inte att vara många dagar inne på universitetet här i Norrköping eftersom jag och alla klasskamrater ska vara på praktik nu hela termin 5 av 7. Jag har en fast plats men jag kommer även att vara på lite andra ställen som ändå relaterar till min huvudsakliga praktikplats. Ser sååå fram emot praktikperioden nu! :D

Well, thats about it for now skulle jag tro... Ska ta det lugnt nu och bara göra det jag känner för och så lite måsten som möjligt. Ha det bäst alla snälla och ta hand om varandra! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar