måndag 19 juli 2010

Packa, städa, pyssla, dona


Så kommer min närmaste vecka att se ut! PACKA!!!!! STÄDA!!!!! Urk. Längtar tills allt e klart o allt e på sin plats hemma i Peking. *suck* Det e tänkt att jag ska dra med syster till IKEA idag efter jobbet, hoppas det blir av för jag behöver verkligen köpa grejs till vårt hem. Typ gardiner, förvaringslådor, överhyllor x 2 till Billy som vi ska ha i vardagsrummet, sen ramlar man säkert på fler bra o ha grejer, så blir det alltid. Passade på att klippa ner mina långa fina klor idag oxå, inte kul att bryta av dem eller att man inte kan greppa ordentligt om lådor o möbler för att man har toklånga naglar. Dem kan man alltid låta växa ut, tar en månad eller tre så är de lika långa igen! :D

Idag har jag haft min ersättare Anette på plats, jag har suttit o invigt henne i inkassohandläggeriets mysterier.. *dramatisk trumvirvel* Skrivit ner arbetsrutiner och printat ut dem o satt henne på att läsa in sig. I morgon väntar övning på samtal, vanligaste klagomålen o ännu mer rutiner. E inte avis på Anette för det är en hel del som man behärskat under typ 6 år som inkassohandläggare.

Jag åkte från älsklingen i morse, men jag saknar honom som fan redan nu, OCH katterna. Min lägenhet som inte längre känns som mitt hem, känns dött o tomt, trots där finns massa grejer...*Suck* Måtte dagarna gå fort nu OCH att jag hinner med allt som måste göras, både på jobb o framför allt hemma! Börjar vara liiite stressad faktiskt. Tur man åker till älsklingen redan i övermorgon o sen kommer han till mig på fredag. :D

2 kommentarer:

  1. Duktig tjej *klappar på huvudet*

    Från anonym (jag lovar, det är inte jag, säkert, tummis)

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig:) Snart får du belöningen i form av att ha ett hem i Norrköping och ditt liv samlat på ett ställe. Det är du värd:)

    SvaraRadera