lördag 17 juli 2010

Puh!


Vi lyckades sova ut till 7 i morse... Dessförinnan hade jag vaknat 02.45 dvs en stund innan jag brukar gå upp för att ta bussen till Stockholm, jag lyckades iaf somna om en halvtimme senare.

Vi började dagen med att ta en sväng ner på byn och handla lite till chilin som vi skulle/håller på att laga. Sen ringde farsan o sa han var på väg till Kolmården med sis o hennes gubbe, de ville kika förbi på en kaffe. Jo, det gick ju bra sa jag... medans jag tittade på garderoben jag precis höll på att rensa ut från älsklingens ex, hon hade lämnat vad jag tror var en halv lägenhet när hon flyttade ut, sen håller jag på i tvättstugan o fick snabbt rensa kattlådor, dammsuga o skura, älsklingen hade redan hunnit diska. Nu när allt e klart har vi precis lagat chilin klart o ska strax äta o se klart på film, "The spy next door"... O snart kommer väl familjen på besök som sagt.

För övrigt vill jag ha sagt att regn, åska o blixtrar e UNDERBART!!!!!!! Hade gärna sett mer av den varan! :D

1 kommentar:

  1. Like thunder and lightning,
    God damn it´s so exciting!

    SvaraRadera