fredag 20 augusti 2010

Arg!


Jag e på sånt fruktansvärt humör sen några dagar tillbaka. Det har vart väääääldigt mycket nu på alldeles för kort tid och jag vet inte om det e PMS eller nåt på g för jag tänder till på alla djävla cylindrar, speciellt på älsklingens provokationer/bus och jag försöker statuera exempel och visa att jag vill på allvar inte veta av det eller det.

Sen e det extreeeemt djävla irriterande att inte hitta alla böcker som man måste skaffa till alla klasserna!

Jag e bara sååå djäääävla frustrerad!!! Känns som man har en storm inombords o bara vill vråla ut allt! Man kan ju inte bara bröla ut allt som vill ut, alla ord som vill sägas för allt menar man ju inte, o ord går inte att ta tillbaka. Så det e lika bra att hålla käft o begrava sig i annat tills det värsta lagt sig.

Fucking god damn it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar