torsdag 16 september 2010

Trötta älskling


Älsklingen är inte piggelin, han e inte utsövd o känner av mögelsporerna som genomsyrar hela hösten... Tror även att han inte riktigt blitt fri från förkylningen som han åkte på första veckan efter semestern. Tänkte att jag lägger in en låt för att iaf värma hans hjärta lite. Lovade även att gå o köpa nässpray åt honom när jag går från skolan, så Bullan, du kan glida in på Lush som du önskade o jag går på apoteket! ;)

Sen ska jag o Bullan plugga inför psykologiprovet i nästa vecka, innan vi går till min lektion som jag har 15,30 så ska jag även snickra ihop lite köttfärssås & spaghetti som vi bara värmer på när jag kommer hem bortåt 17snåret.

Nu ska jag iaf hoppa i badet, har lyxat till det med att smula ner en bit av Lush´s bubbelbitar som heter the comforter (se bild) som luktar svartvinbär o skummar härligt mjuka bubblor! Sen väntar snabbdisk o plock o så skolan efter det! Har bara matte o sen drygt 4 timmar håltimme o det e då som jag o sötnosBullan ska plugga.

Krya på dig min underbare älskling! "Tooreli, toorelai!" Jag älskar dig! ;)


4 kommentarer:

  1. Hör dig sjunga, det helar mig!

    SvaraRadera
  2. Oh mot alla vindar=)
    Har ni sett den?

    SvaraRadera
  3. Anonyme: mm ska sjunga för dig ikväll..

    Linda: jag såg den serien som liten palt, älskar den så jag har som alltid velat ha den på DVD o nu har vi den här hemma. Perfekt till hösten/vintern o se nåt avsnitt här o där! Underbar serie! :D

    SvaraRadera
  4. Vi har den oxå=) Sträcksåg den tidigare i våras=)

    SvaraRadera