fredag 3 september 2010

Lärdom


Måste lära mig att inse att folk inte tänker som mig, att man skulle göra som jag gör, fastän jag tror att mitt sätt är det bästa sättet. Härigenom skulle man spara enorma besvikelser. Menar, bara för att JAG skulle göra en sak betyder det inte att andra skulle agerat likadant. Kryptiskt? Japps. Precis som det ska vara. Måste stiga ut ur mitt ego o sluta kräva något av folk som de inte skulle/kan/vill ge. Gör jag inte det får jag snällt svälja besvikelse efter besvikelse.

Idag har jag tack o lov kort dag, 2 lektioner, först samhälls och sen matte, däremellan håltimme då jag ska sitta o plugga matte igen- satt o gjorde det på gårdagenshåltimme. MÅSTE dock köpa nya hörlurar, mina e som vanligt fuckade, man hör inget i ena jo, om man vrider telefonen o håller den helt stilla! Har en tjej i matteklassen som söker kontakt med mig men hon har varken mattebok eller pratar svenska så det e lite frustrerande samt att hon sinkar ner mig. Känner ICKET för sällskap idag, vill bara vara ifred, plugga min förbannade matte o sen göra helg!

Sen väntar roligaste måndan ever. YEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar