torsdag 30 september 2010

MVG igen!!! :D


Med risk för att verka skrytig och upprepa mig; fick åter ett MVG på ett prov! :D Denna gång vart det i desktopp, programmet InDesign! :D

Har idag trotsat snordemonen o vart i skolan heeeeela dan, har inte vart hem nåt, åt där o satt på långhålan o läste psykologi. Vid tillfällen så passade man på att pussa på älsklingen som jobbar några minuters promenad från Komvux så vi kan träffas nån gång om dan o pussas om vi inte ses hemma på lunchen.

Idag var jag o handlade linjal o såna grejer till matten, behövdes nu när vi kommit in på cirkeldiagram etc. Sen gled jag o älsklingen in på Åhléns o där hittade jag en ny lypsyl som iofs kostade 39:- vilket e att jämföras med gamla vanliga blå/vita lypsylen för 15:- men den här med bivax o allt möjligt i, den var såååå bra!! LOVAR!

Nu längtar jag till helgen, ska softa o ta det lugnt, plugga en hel del. E det fint väder planerar vi att ta en långprommis nånstans ut från Norrköping om jag förstod min änglaman rätt. :D Han visste nåt ställe dit man kunde promenixa... På med varma kläder o matsäck i ryggan o så ut! O appropå varma kläder! Idag fick man ta fram vinterkappan, det stod ut rök från munnen i morse! Så nu e hösten här. På allvar. Men jag fattar det inte, min kappa har krympt där den har hängt i garderoben. ;) Min teori e antingen att de e skillnad på klimatet Stockholm- Norrköping eller så är det en egen klimatzon i garderoben som krympt kläderna! hehe

Ikväll ska jag plugga en hel del tänkte jag, har 2 uppsatser som jag skulle vilja få klart, dels i rättskunskap då jag ska skriva om LVU (Lagen om vård av unga) samt psykologi där jag ska fokusera inte på övergrepp som jag tidigare hade tänkt utan om sorg- reaktioner av sorg. Psykologi är ett otroligt intressant ämne. Insikterna man får gör att man förstår hur folk fungerar även om man inte förstår exakt varför de beter sig som de gör. En del e svårare än andra att förstå sig på, vad fan tänker de med...?

Nu sitter jag iaf o poppar Thin Lizzy medans älsklingen guppeliguppar i badet, när han e klar ska jag hoppa i badet o sen väntar pluggandet medans älsklingen spelar lite dataspel.

Nästa vecka väntar en sköööön vecka, har bara lektioner på måndag o onsdag, den enda lektionen som jag har på tisdagar e inställd o torsdag o fredag e det studiedagar. Känner jag mig själv rätt så vill jag ändå plugga lite, bara för o få undanstökat massa jox som man har att göra.
Ohh, nu vart älskling klar! Min tur i badet! Ska nog sätta i lite skum... Kanske man har nån stump bubbelbit från Lush?! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar