lördag 2 oktober 2010

Ny halldekoration


Köpte för nån tid sedan en söt liten grej som symboliserar lite vår kärlek, ett rött keramikhjärta med vingar! Vi kom fram till att den ska hänga i hallen. Sen igår hittade jag ett fint nyckelskåp på Chilli med ordet LOVE överst så nu åkte den fula metall-hunden som agerat nyckelhängare, åt fanders! Så nu hänger det nya nyckelskåpet på väggen med hjärtat över! :D Blev riktigt fint! När vi bara fått fingrarna ur o framkallat en fin bild på oss ska jag byta ut bilden på dörren till bilden på oss för man kan alltså lägga in ett foto där! Smidigt va? O mer personligt nyckelskåp får man alltså söka efter.

Strax ska jag fortsätta med min LVU- uppsats, allt medan min älskade ängel ligger i plumset o läser en tidning.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar