söndag 26 september 2010

Sköna söndag


Idag ska det bli en luuuugn dag, bara plugga lite, bada o äta älsklingens underbara pasta carbonara, se lite mer av Indiana Jones filmen vi håller på att se på. Ska nog sitta med älsklingen medan han spelar sitt nya dataspel.

Älskar att vara med honom, vara nära honom, se på honom... Jag är så himla kär i den mannen så det är ibland nästan övermäktigt, vår kärlek är så stor att det inte går att sätta ord på det, knappt så man förstår det. Och den bara växer hela tiden. Nya sidor kommer fram som gör att man bara faller handlöst än mer och jag vill aldrig känna marken under mina fötter igen! Visst har man vart kär förr, visst har man älskat men aldrig förrän nu har jag Älskat! Allt annat man vart med om bleknar faktiskt i jämförelse. Vetskapen om att jag nu har hittat mannen jag var menad att vara med- och han är menad för mig, att vi ska leva ihop tills vi dör, det ger en underbar, varm, mysig och fantastisk go känsla i magen. Han får mig att bli en bättre människa, han får mig att våga, han knuffar inte ut mig utan säger "kom- jag tar emot dig, du klarar det!" Och det gör jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar