måndag 4 oktober 2010

Nu börjar jag helt ärligt va less



...på det här med o va sjuk. Nu har man börjat hosta OXÅ. O det trycker i örona o man e hes för man har ont i halsen o hostar. Tror fan man åkt på bihåleinflammation, det var länge sen man hade det men det skulle kunna förklara varför man haft den här skiten så länge nu o det inte försvinner= jag behöver nog pencillin dvs basiluskernas motsvarighet till napalm. O sovit skitdåligt har man gjort oxå, samma för älsklingen min. Skulle helst vilja krypa ner i sängen, peta i mig några ibumetin o somna medans man suger på en strepsils o sooooova till ja, när man nu vaknar...

Har inget tålamod alls känns det som, röt till åt nå tjejer i görra veckan som inte hörde när vi skulle förbi dem på ICA, stör mig på älsklingsGizmo som e i vägen för ens fötter eller står framför dataskärmen osv o då får man dåligt samvete... Sen börjar man morra när sötisälsklingen min börjar skoja med mig- det tycker min fästman om o menar att jag e så söt när jag e sur. ;) Busgubbe!

Helgen bara rusade förbi, fattar knappt vart den tog vägen. Partade mot bättre vetande i fredags o lekte sen Linda Blair ala Exorcisten, eller hur det nu stavas. Har inte gjort det på 10 år! Såg iaf klart How to train your dragon, söt film, snyggt gjord var den oxå, spännande. :) 4/5 får den av oss.

Gah, nu måste jag bara överleva dagen känns det som, funderar på o ringa nån vårdcentral när man kommer hem på håltimman.

Jag säger som Black sabbath, Im so sick and tired, ok de sjunger om nåt helt annat än förkylning men jag tyckte titeln passade så bra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar