tisdag 5 oktober 2010

Gudinna vad skönt!


Jag har för första gången på länge sovit igenom en hel natt! Har säkert vaknat några gånger men jag har inte vart uppe o hoppat! Sååååå skönt! :) OCH jag har ingen skola idag! Jippiiiiiie! Och näsan e inte fullt lika snorig heller! Hostan suger dock...

Sitter här med röda fjantkissen Nova som sprungit runt som om hon hade eld i baken hela morronen. Hon ligger o vilar- tröttnosen, i mitt knä, jag sitter i sedvanlig ordning, invirad i täcket o älsklingen har redan gått till jobbet. Jag hade tänkt gå o lämna in cykeln på lagning idag men tydligen får studenter rabatter på våren på sånt så jag vet inte... Vill ju ha min älskade cykel nu, känner mig lite handikappad, känner mig halv o inte lika mobil utan min gröna springare...

Har vart inne i en Judas Priestperiod, himla mycket bra som kommit ur den där tjommen men just nu kör jag lugna låtar på spotify. Skönt det med. :)

Ska ta o se lite True blood nu, hinner knappt följa de få serier som man gillar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar