torsdag 7 oktober 2010

6 månaders jubileum!



Jisses, vi har vart så fullt upptagna med vårt liv, jobb, skola, katter, middagar, pysslande osv så vi hade helt missat att vi firade 6 månader ihop här om dan! :D Tänk, ½ år har vi vart tillsammans?! Helt amazing! Så jag säger "GRATTIS TILL OSS!" ;) o en önskan om många, många, måååånga fler jubileum tillsammans!

I övrigt så blir jag friskare för varje dag som går, har inte använt nån nässpray vare sig igårkväll eller nu på morgonen, hostar allt mer sällan o jag känner mig piggare. SKÖNT!

Fick f.ö. tebax provet från desktop i ehh måndags? Vet inte om jag sa det men jag fick MVG och igårkväll fick vi besked om psykologiprovet: VG+-MVG hade läraren skrivit! :D YEY! Idel VG+ o MVG således!

Idag och i morgon är jag ledig, vi har studiedagar så då ska jag passa på o göra massa annat; har världens tvättberg som ska fixas till, sen ska jag ringa till vårdcentralen o boka tid för blodprovstagning- måste ju göra det en gång per år så jag får nya levaxintabletter, ringa cykelreparatören för o höra vad det skulle kosta att laga cykeln, sen väntar förstår plugg men jag får se hur mycket klockan blir innan dess. Älsklingen jobbar sent idag iaf så jag får pinna på så mycket jag kan här, utan att för den skull stressa.

Vill passa på att säga att Bilanx, kattmaten inte är bra! Luna fick värsta nr 2 attacken o spydde o hade sig första ggn hon smakade det o jisses vad katterna producerar nr 1 o nr 2 när de äter Bilanx! Längtar till på tisdag när jag o Bullan ska o handla inte bara på IKEA utan även kattmat o kattsand! Aldrig mer Bilanx säger jag!

Fin låt, helt utan budskap:


3 kommentarer:

  1. Grattis till världens bästa oss!

    J

    SvaraRadera
  2. Har det redan gått ett halvår? Shit vad tiden går fort! Grattis till er, lite såhär i efterskott :) O grattis till dina super betyg! Jag sitter här i min lilla reception och är lite stolt faktiskt! :)

    SvaraRadera
  3. Anna Carin: japps, det har ju det! :D Tiden ruuuusar fram! Tack! Va go du e! :D O jag e oxå riktigt nöjd so far faktiskt!

    SvaraRadera