torsdag 7 oktober 2010

Blodprovstagning


Så var det fixat, har ringt en vårdcentral här i stan som sägs vara jättebra o nu ska jag få hemskickat nå papper att fylla i o vips, så blir jag medlem i deras ystra lilla skara patienter! :D Har bokat tid för blodprovstagning den 25/10 kl 15,30 oxå, missar tyvärr etiken den dan men jag måste ha det här gjort nu. Har väntat alldeles för länge med att boka tid men nu e det gjort, behöver ju få utskrivet levaxin samt kolla mina blodplättar (trombocyter).

Tvättberget minskas för varje timme som går. För att slippa stressa så tog jag tvättiden efter min oxå.
Sitter o försöker bli klok på vad cykelaffärn härom hörnet heter, vill ringa dem för att få prisuppgift juh.
Blev glad tidigare idag, Bullisen ringde! Hon stod o väntade på sitt tåg i uhm.. Katrineholm kanske? Minns inte riktigt vad orten hette. :)

Ska nog fortsätta skriva på psykologiuppsatsen snart. Skönt att få det ur världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar