fredag 22 oktober 2010

Lycklig o mår bra ändå


Trots en helskruttig natt med vakna, somna om, vakna, somna om, så mår jag bra! Jag har ju sovit intill min älskade ängel, så även om man sover dåligt så sover man tryggt! Så underbart gosig man o sova intill så det e rent av otroligt.. varm, såå varm... :D Mys!

Fick tebax rättskunskapsprovet igår. Hade flera små slarvfel- som vanligt- faaaan, så jag fick bara VG+ men jag kommer få MVG iaf i slutbetyg om jag fortsätter så här, sa lärarn, för hon väger in inte bara provresultat utan annat oxå. Så gör jag ett prov till med VG+ så gör det inget. Hon tyckte jag skulle vara nöjd- det var jag inte, inte över min insats. Hoppas det iaf gick bättre på etikprovet, det tror jag nog, kanske nåt litet enda del eller poängavdrag men det kändes bra iaf.

Idag ska jag ta det lugnt, softa ner, handla till morgondagens högskoleprov, måste klura ut var det e, adress har jag men jag hittar ju fan inte i Norrköping.

Helt otroligt vad veckorna går fort, nu e det fredag igen, blir dock inget vindrickande alls, ska ta det lugnt ikväll o ladda inför morgondan. Ska göra högskoleprovet även till våren så man kan välja det man fick bäst på o använda det till när man söker in till universitet. Månne man bara få bra resultat... *nervös*

Funderar på ifall man skulle gå o sova igen eller inte, börjar inte förräns vid 10...?

Ps: första snön kom inatt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar