söndag 24 oktober 2010

Högskoleprov


Ja, lördagen gick i högskoleprovets tecken. Efter rättning konstaterade jag att jag hade 76 av 122 poäng, det betyder typ 1,2. E inte nöjd men men, så e läget iaf, får smälta o acceptera. Kunde vart sämre, HAR vart sämre- 1996 när jag skrev första gången. Då vill jag minnas att jag hade 1,1. https://www.studera.nu/studera/4730.html

Sen möttte älsklingen upp mig o så ramlade vi in på Sams, o jag tog en cider, sen hem, slappa lite o jag drack några winespritzers o 1 cider till. Vi gjorde underbar ugnspannkaka med bacon o såg Star trek tills jag knappt kunde hålla ögona öppna o klockan 21,30 sov jag djupt.

Idag fick jag svar på varför jag varit på synnerligen jobbigt humör, vart trött o haft ont i ryggen. Yey. Tur det inte kom igår, det hade kunnat sabba hela högskoleprovet. Ska nog ta lite snask nu, känner det skulle vara på sin plats... Hoppas älsklingen vaknar snart så vi kan se lite till på Star trek, skönt o ta det lugnt för i morron väntar matteprov o jag ligger tokefter i matte iom jag prioriterat andra prov den här veckan som var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar