torsdag 28 oktober 2010

Torsdag


Det har gått ex antal dagar sen sista inlägget. Minns inte om jag sa det men datorn crashade häromsistens o sen dess har jag haft älsklingens knasiga hårddisk som inte riktigt vill funka med mina hårdvarukomponenter meeeeen, det funkar så där iaf...

GRATTIS på födelsedagen säger jag till lillebror Simon som idag blir 14 år gammal! :D Hipp, hipp, hurra! Han e den ende av mina tre småbröder som jag inte varit med om att förlösa, de andra 2 var jag med på men inte Simons för då hade jag flyttat från Tornedalen när han kom. Grattis igen på din dag!

Nu ska jag strax ta ett bad o göra mig klar för skolan. Har matte nu på morronen o då får vi nog tebax provet, hoppas på VG även denna gång men vi får se, man ska inte ta ut nåt i förskott även om jag brukar få bra på proven. :) Kanske får vi tebax etikprovet idag- hoppas det iaf! :D Känns skönt o få domen så snabbt som möjligt.

Gick f.ö. jättebra hos läkarn, min levaxindos är helt rätt o mina trombocyter ligger tom under översta värdet! YEY! :D O blodtrycket var 120/70, hade ju stressat dit så övertrycket var lite högt i mina ögon men det viktiga e ju undertrycket. Så helt värdelös e inte min fysik. O inte har man gått upp nåt mer heller trots man har mens! Ikväll så ska jag på SATS, har tid hos en PT, förhoppningsvis e denna tränare liiiite trevligare än den förra som jag blev snudd på förbannad på.

I övrigt... vad ska man säga? Jo, på lördag blir det Sabaton för oss, det e nog 4e ggn som jag ser dem! :D

O appropå oss, vi firade 6 månader som förlovade i söndags! Tiden går... :D o kvällarna fylls med kärlek o närhet!

Sen köpte jag nytt nagellack från Viva la diva eller vad det heter. Petrolblått men ja jag vet inte om det riktigt e min stil. Kan tyvärr inte fota då alla program dog i datakraschen...

Nej, nu e det hög tid att tappa upp badet.

Puss på min älskling som så tappert kämpar på med att rädda sina småänglar! Jag tänker på dig o älskar dig mer än ord kan beskriva!



3 kommentarer:

  1. Det är helt otroligt vad tiden går fort! Saknar dig jätte mycket här! Är så mycket saker som jag vill prata av mig men det går ju inte, Annette är inte alls lika bra på att fylla din plats :P

    Sjukt glad för att allt verkar gå så bra för dig! Puss på dig bästaste du!

    SvaraRadera
  2. Ja, det e sjukt vad tiden går... Vad gullig du e! Saknar oxå våra pladderstunder men saknar jobbet allt mindre :D Nej Anette e väl inte bra på så mycket alls iaf av positiv karaktär! ;)

    Rack stumpis, e oxå glad! Ska bli skönt med 1 hel veckas lov nu, men då blir det inte så soft, har massa uppsatser o skriva. Tur jag gillar att skriva hehe

    Ha en toppenhelg nu! Kraaaaam!

    SvaraRadera
  3. Tack menade jag- inte rack! Skriver i ett halvmörkt rum med Nova i famnen ;)

    SvaraRadera