fredag 8 oktober 2010

Fredag!


Hade den sjukaste dröm inatt. Jag drömde jag hade tumörer runt halsen, som såg ut ja, lite som blomkål fast hudfärgade juh, som växte o det kom ut taggar ur dem, såna som finns på stora kaktusar. Behöver jag tillägga att jag har haft jätteont i halsen o hostat som fan inatt?

Skönt iaf att det e fredag. Gårdagen gick till att tvätta. Älsklingen vaknade med gott humör i morse o det verkar ha spritt sig till undertecknad för innan frukosten så hade jag hunnit vika ihop 2 ikeapåsar med tvätt från igår. Sen vill jag säga att det e helt fucking underbart att lägga sig i nybäddad säng! MEN jag stör mig nåt för djävligt på ungarna som leker ute på gatan med bollar o skriker o låter sent på kvällarna! Hur faaaan kan de leka när det e becksvart ute?! God damn it!

Idag slutar älskling tidigt, då ska vi på stan o handla lite, jag ska byta in kjolen från igår som var för liten o sen ska vi äta på Istanbul som har vääääärldens godaste kebab! Jag e helt torsk på deras kycklingkebab! :D *SLURP!* Innan dess ska jag hinna duscha o fixa till mig o sätta in resten av rentvätten, bädda, vattna blommor o fortsätta med min psykologiuppsats. :D

Sen har jag kommit fram till en grej. Jag ska sluta helt upp med att följa vissa människors öde. Det gör mig inget gott. Så nu upphör de bloggarna att existera. Jag lever här och NU! :D

Mika har gjort några sköna låtar, den här nedanför o Big girl (you are beautiful)! Lyssna på dem o må braaaaa! Tralalallaaaaa!

Trevlig helg till oss alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar