tisdag 12 oktober 2010

Storshopping


Idag var så äntligen dagen D! Jag o Bullan skulle styra våra steg mot Linköping och IKEA för en shoppingdag! Efter lite om o men o en felåkning senare, så var vi äntligen på väg! Vi kilade först in på Kicks för att utnyttja nåt erbjudande som skulle gå ut idag, Bullan hade ett presentkort eller rabattkort eller nåt sånt som hon ville hinna utnyttja. Under tiden som hon kilade runt där så sniffade jag på parfymer. Älskar ju goda dofter! :D Hittade som vanligt en gammal goding som jag funderat på både länge o väl... "Amor amor" från Cacharel (se bild). Kikade just upp den på nätet o det billigaste stället är Nordic feel med 379:- o gratis frakt. :D E lite sugen på den för jag har ju haft min Calvin Klein "Euphoria" så många år nu, ibland har man haft "Sensi" från Armani men i huvudsak har man alltså kört CK. Men vi får se hur jag gör... Så här står det i informationen: "Fräsch och sprudlande som kärleken själv. Sensuell och impulsiv med orientalisk touch av frukt, blommor, trä, vanilj. Dagdoft."

Väl på IKEA så handlade jag 3 st murgrönor för 25:- per styck. När de hamnade på sin plats här hemma vart de en sann prydnad! Sen köpte jag nya doftljus och även 4 st svarta örngott, hade först tänkt köpa påslakanset som jag sett i IKEAkatalogen men de kändes som himla dåliga kvalitetsmässigt- tunna o ynkliga, så jag hoppade det. Sen handlade vi massa djurgrejs; det blev en elementssäng för katter- en sån som man krokar på ett element, kattmat o kattmat o lite leksaker förstås! ;) Så nu är allt fridens i några månader framöver o man behöver inte tänka på kattmat o sånt, bara att ställa fram hihi

Jo förresten, i helgen var vi utan internet, därav inga blogginlägg. Passade då på att göra 2 st högskoleprov här hemma med älsklingen som vakt o tidtagare. Gick väl så där, jag suger ju fruktansvärt mycket på matten o det visste jag juh... Uhm, vad har annars hänt? Inte så mycket, det mesta handlar om skola o det vardagliga, e även fortfarande förkyld så det står härliga till. Trodde jag skulle vara på bättringsvägen, tji fick jag.
Well, thats about it for now antar jag! :D

Todelooo! O TACK TILL BULLAN FÖR EN FIN DAG! :D

2 kommentarer: