tisdag 9 november 2010

Snö!


Idag kom årets första snö! Igår var det ruskigt kallt, -8 hade vi här i Norrköping men idag är det någon plusgrad men iaf. Har febrilt försökt hitta nån bra låt med snö elelr vintertema men de flesta sög faktiskt så jag nöjer mig med en bild... :)

Fick tebax ett prov igår, gick som vanligt alldeles strålande! ;) Ämnet var desktop. Appropå skola så hann jag skriva klart 5 uppsatser/läxor i helgen, riktigt bra jobbat måste jag säga *klappar mig själv på ryggen*

Har sovit riktigt djupt o gott i natt men hade inte haft nåt emot att slagga nån timme till känner jag men det e lika bra att gå upp samtidigt som älsklingen, då får man lite gjort oxå. :) NU ska jag fixa mig nåt o äta innan man plumsar i badet, lektion om 1 tim o 45 min!
Ps gudinna vad härligt det e o se alla kissemissarna ligga här i datarummet medans man sitter vid datorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar