tisdag 9 november 2010

Snöslask o vampyrer


Fyyy fan asså för snöslasket!!! Mina fötter e iskalla o dyngsura av slasket som vräker ner över byn o slasket som ligger på backen kryper in överallt känns det som! ISCH! Ge mig snö eller ge mig grönska, väck med slasket!

Nu ska jag äta lite makaronipudding som älsklingen gör, har fasen aldrig ätit godare mat än hans makaronipudding, ja överhuvudtaget e han bäst i köket. OK, inte bara i köket hahah men ja va fan. *harkel* Han e grym på att laga mat iaf! Det var det jag försökte få sagt! Efter det så ska här lekas hemmafru med disk o tvätthandtagande o sen tänkte jag försöka hinna jobba lite på min LVU uppsats till etiken. Detta medans min kalops puttrar på spisen o rätt vad det e så är älsklingen hemma! :D 4 timmar har jag på mig att hinna med allt! Det borde jag väl fixa, right? Superwoman som jag e, eller heter det Wonderwoman?

Till maten blir det lite The vampire diaries... ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar