torsdag 9 december 2010

Drömmer...


...mardrömmar om nätterna som vanligt. Sover dåligt o har svårt att somna in. MEN jag e vid hyffsat gott mod.

Hade psykologiprov igårkväll o nu tidigt i morse första delen av matte nationellt prov. På onsdag nästa vecka har vi sista delen av nationella provet o sista provet för det här året o för terminen. Ska bli skönt med jullov men det e inte kul för jag har inte fått nåt jobb o inte får man några pengar från CSN heller... :/ ÅNGEST.

Just nu håller jag på att baka grahamsbullarna som vanligt. De är inte lika fint formade som förra ggn, känner mig lite stressad så jag la inte ner min själ i dem men de är nog supermumsiga iaf. :)

Medans plåtarna e i ugnen drömmer jag om smycken o sånt jox. Typiska tjejgrejer. :D

Var efter matteprovet o hälsade på finaste Bullan. Gillar flickan skarpt. E glad för att hon e min vän. Man behöver en nära tjejkompis som man kan umgås o prata privat med lixom. Alla behöver nån som man kan anförtro sig till.

Älsklingen ringde tidigare idag. Han hade snubblat på sitt ex. Han e bra på att han berättar sånt. Vi tror på öppenhet mellan oss o hör t.ex. nåt spöke från förr av sig till nån av oss så berättar man det åt den andre. Tillit är extremt viktigt i ett förhållande tycker jag.

Nu sitter jag o lyssnar på christmas carols. Jag e inte kristen för fem öre men det e som fint och stämningsfullt på nåt vänster med sån musik. Juligt lixom.

Blir inget svärföräldrarbesök i helgen. Orkar inte. Vi e båda slut efter hårda veckor med väääldigt jobb i hans fall o i mitt fall mycket skola. Kostar ju att ligga på topp som det heter. :)

På måndag får jag definitvt besked om mitt betyg i rättskunskap o hur det gick på provet. På onsdag efter nationella provet ska jag träffa psykologilärarinnan o få besked om betyg o provet från igår. Har hittills fått helt 100% klart i att jag har MVG i samhällskunskap, desktop och etik & livsfrågor. :D HOPPAS jag får MVG i psykologi och i rättskunskap med. Matten, ptja, lärarinnan hatar ju mig så jag får anse mig lycklig om jag får VG men jag siktar in mig på G, trots man skrivit VG+ & VG på matteproven som varit hittills. Men världen e ju inte rättvis såå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar